1900-luvun alkupuolella erilaiset joululehdet olivat hyvin suosittuja. Onko missään kirjastoissa näitä vanhoja lehtiä enää olemassa niin, että niitä pääisisi…

Kysytty

Hei!
1900-luvun alkupuolella erilaiset joululehdet olivat hyvin suosittuja. Onko missään kirjastoissa näitä vanhoja lehtiä enää olemassa niin, että niitä pääisisi selailemaan? Sattuisiko olemaan Pirkanmaalla?

Vastaus

Vastattu

Tampereen kaupunginkirjastosta löytyy jonkin verran joululehtiä 1800- ja 1900-lukujen vaihteesta. Ne löytää PIKI-verkkokirjastosta hakusanalla "joululehdet".