1. Sain vanhan Juuret-ohjelman ja sukulaiseni tietokannan toimimaan. Ihmetystä herättää mm joissain syntymäajikaruudussa pelkän vuosiluvun jälkeen kirjattu L…

Kysytty

Hei
1. Sain vanhan Juuret-ohjelman ja sukulaiseni tietokannan toimimaan. Ihmetystä herättää mm joissain syntymäajikaruudussa pelkän vuosiluvun jälkeen kirjattu L tai A-kirjain.
2. Löytyyköhän mistään kunnon käyttöohjeita, kuinka mm lapset yhdistetään vanhempiinsa, Softa suosittelee lapselle vanhempia ilmeisesti syntymäaikojen perusteella. Syntymäaikatieto puuttuu joiltain, jolloin ei tule suosituksia.

Kiitos jos löytyy vinkkejä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Sukutukimusseuralla on SukuForum -niminen keskusteluryhmä, josta löytyy henkilö, joka on käyttänyt vanhempaa Juuret -tietokantaa. Sukututkimusseuran sivulta, www.genealogia.fi, on myös linkkejä muihin keskusteluryhmiin.