1. Olisiko kirjoja tai tietoa siitä että miten tutustua toiseen (minkä ikäiseen tahansa)? Ja kirjoja tai tietoa kummisuhteen rakentamisesta, kummista…

Kysytty

1. Olisiko kirjoja tai tietoa siitä että miten tutustua toiseen (minkä ikäiseen tahansa)? Ja kirjoja tai tietoa kummisuhteen rakentamisesta, kummista/kummiudesta ja muuta tuohon aiheeseen liittyvää?

Vastaus

Vastattu

Pentti Lempiäisen Kummin kirja on lapsen kummille tarkoitettu kirjanen. Pia Perkiön Rakkaudella, kummisi ja Eeva Johanssonin Kummin kaa käsittelee myös samaa aihetta.

Tutustumiseen liittyvää kirjallisuutta voi hakea verkkokirjastosta esimerkiksi hakusanoilla ystävystyminen, sosiaaliset taidot, ihmissuhteet ja tunnetaidot.