Ystäväni kysyy runon nimeä ja kuinka koko runo kuuluu, joka alkaa seuraavasti: Rakkaus on voima joka kantaa, talo jossa voi asua...

Kysytty

Ystäväni kysyy runon nimeä ja kuinka koko runo kuuluu, joka alkaa seuraavasti:
Rakkaus on voima joka kantaa, talo jossa voi asua...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on pätkä Jörg Zinkin tekstiä, joka alkaa Rakkaus on sana joka on valoa. Se löytyy kokonaisuudessaan ainakin Zinkin kirjasta Rakkaus on valoa täynnä.