Yritän löytää asiakkaalleni tietoja kirjasta jossa esiintyisi Mottimatti ja Vanjakatti (oikeinkirjoitus muodosta ei tietoa). Ilmeisesti lastenkirja. Aisiakas…

Kysytty

Yritän löytää asiakkaalleni tietoja kirjasta jossa esiintyisi Mottimatti ja Vanjakatti (oikeinkirjoitus muodosta ei tietoa). Ilmeisesti lastenkirja. Aisiakas lukenut sellasita 60-luvulla. Ja onko mahdollista saada kirjaa lainaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyselemäsi kirjan nimi on Motti-Matti ja Vanja-Katti. Tekijä on
Olli-setä, ilmestymisvuosi 1942. Kirja on Tampereen pääkirjastossa,
ei kuitenkaan lainattavissa. Ehkä kannatta kysäistä jostain Turun
puolen kirjastosta, olisiko teosta saatavana sieltä päin.