Yritän etsiä Emma Salokosken lauluun "Voisinpa luvata" - pianonuotteja. Omat haut eivät ole tuottaneet tulosta, voisittekohan auttaa? En siis tiedä onko…

Kysytty

Hei, yritän etsiä Emma Salokosken lauluun "Voisinpa luvata" - pianonuotteja. Omat haut eivät ole tuottaneet tulosta, voisittekohan auttaa? En siis tiedä onko nuotteja edes tehty, mutta uskoisin kuitenkin näin!

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti myös tämä Mika Kuokkasen säveltämä ja Inka Nousiaisen sanoittama laulu Voisinpa luvata kuuluu siihen suureen joukkoon, jonka julkaiseminen nuottina ei ole kustantajia kiinnostanut. Ainoa keino ehkä saada nuotit on yrittää tavoittaa säveltäjä esimerkiksi levyn julkaisseen levy.yhtiö Warner Music Finlandin kautta. Myös Emma Salokoskelta itseltään kannattaa ehkä asiaa tiedustella.

Heikki Poroila