Voisitteko kertoa minulle mistä kirjoista voin löytää tietoa tietokoneviruksista?

Kysytty

Voisitteko kertoa minulle mistä kirjoista voin löytää tietoa tietokoneviruksista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea kirjoja tietokoneviruksista Porin kaupunginkirjaston Riimi-aineistohausta osoitteessa http://kirjasto.pori.fi/riimi/zgate.dll seuraavasti:
- valitse Pikahaku
- valitse pudotusvalikosta hakutermiksi Asiasana
- asiasanalla tietokonevirukset saat tulokseksi kuusi
nimekettä mm. Hakkerin käsikirjan ja Petteri Järvisen Tietoturva & yksityisyys -teoksen. Kirjojen saatavuuden voi myös tarkistaa aineistohaussa.