Otsikko
Voisiko tätä kirjaa saada lainata enää mistään? Asko Kariluoto: Näin ihmeparantumisia ja pettymyksiä, 73 s. Sisälähetysseura, 1979

Kysytty

Voisiko tätä kirjaa saada lainata enää mistään?
Asko Kariluoto: Näin ihmeparantumisia ja pettymyksiä, 73 s. Sisälähetysseura, 1979

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sitä on yksi kappale pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen (eli HelMet-kirjastojen)kokoelmissa. Kyseinen kirja löytyy Pasilan kirjavarastosta. Sen voi käydä hakemassa sieltä tai sen voi varata itse www.helmet.fi:n kautta. Myös kirjaston henkilökunta tekee pyydettäessä varauksen. Kirja toimitetaan asiakkaan pyytämään HelMet-kirjastoon.

Kirja on Kirjapajan kustantama.