Voinko löytää jostakin Raahen koulutusta koskevan Kari Rantalaihon toimikunnan mietinnön (1969-1970, Opetushallitus)

Kysytty

Voinko löytää jostakin Raahen koulutusta koskevan Kari Rantalaihon toimikunnan mietinnön (1969-1970, Opetushallitus)

Vastaus

Vastattu

Hei,

Eduskunnan kirjastossa on lainattavissa Pohjois-Suomen ATK-oppilaitoskomitean mietintö (Komiteamietintö, B, 1971:41). Sen voi kaukolainata kotikirjastosi kautta. Kyseisen komitean puheenjohtajana on toiminut Yrjö Kilpi.

Kari Rantalaihon mietintö on todennäköisesti selvitys, jonka toimeksianto on tullut Opetusministeriöltä. Rantalaihon selvitystä ei ole vielä paikallistettu. Selvityksestä on esimerkiksi vain maininta Raahen kaupungin kokouspöytäkirjoissa. Selvitystä voi myös kysellä Kansallisarkistosta.