Voiko porin pääkirjastosta lainatun kirjan palauttaa käppärän kirjastoon vai tuleeko kirja palauttaa siihen kirjastoon mistä se on lainattu?

Kysytty

voiko porin pääkirjastosta lainatun kirjan palauttaa käppärän kirjastoon vai tuleeko kirja palauttaa siihen kirjastoon mistä se on lainattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjan voi palauttaa mihin tahansa kaupunginkirjaston toimipisteeseen. Ainoastaan kirjastoautoon voi palauttaa vain sieltä lainattuja kirjoja.