Voiko Kuopiosta lainattua kirjaa palauttaa Varkauden kirjastoon?

Kysytty

Voiko Kuopiosta lainattua kirjaa palauttaa Varkauden kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ei voi. Asiakas on itse vastuussa lainansa palauttamisesta, sen aiheuttamasta työstä ja kustannuksista. - Ainoastaan Varkauden kaupunginkirjaston asiakkaalleen välittämät kaukolainat palautetaan Varkauden kirjastoon.