Otsikko
Voiko DVD-elokuvia saada tilattua toisesta kirjastosta toiseen?

Kysytty

Hei!

Voiko DVD-elokuvia saada tilattua toisesta kirjastosta toiseen. Esimerkiksi, jos omasta kirjastostani Kokkolasta puuttuu Parhaat Vuodet 1 DVD ja se löytyisi esim. Uudestakaupungista. Kuulostaa aika tyhmältä katsoa vain parhaat vuodet 2 DVD.

Vastaus

Vastattu

Hei,

valitettavasti dvd Parhaat vuodet 1 on kadonnut Kokkolan kirjastosta. Voit halutessasi tilata sen kaukolainaksi muualta Suomesta. Kaukolaina maksaa sinulle 7 euroa.

Mene omaan lähikirjastoosi ja pyydä heitä tilaamaan dvd tai täytä verkossa lomake https://webkake.kirjastot.fi/wtil/tilaa?pa_ulid=40.