Vieläkö jostain saisi lainattua kirjasen Jaakko Virkkunen: Kasvatus- ja opetusajattelu aikuiskoulutuksessa. Lääkintöhallituksen julkaisuja 46/1984

Kysytty

Vieläkö jostain saisi lainattua kirjasen Jaakko Virkkunen: Kasvatus- ja opetusajattelu aikuiskoulutuksessa. Lääkintöhallituksen julkaisuja 46/1984

Vastaus

Vastattu

Kysyjän mainitsemaa Jaakko Virkkusen teosta Kasvatus- ja opetusajattelu aikuiskoulutuksessa ei löydy sen paremmin Fennica- (kirjat) kuin Arto-tietokannasta (artikkelit). Virkkusella on laaja tuotanto, mutta tämän nimistä julkaisua ei ole, ei myöskään sellaista, joka olisi melkein sama. Myöskään Google-haku kirjasen nimellä ei tuonut yhtään osumaa. Näyttää vahvasti siltä, että kysyjän antama julkaisun nimi ei ole oikeassa muodossa. Tätä oletusta tukee havainto, että kysyjän viite "Lääkintöhallituksen julkaisuja 46/1984" on Kari Pylkkäsen toimittama Mielenterveystyön koulutuksen ja työnohjauksen kehittämistarpeet ja -mahdollisuudet. Annetuilla tiedoilla ei valitettavasti pääse eteenpäin.

Heikki Poroila