Otsikko
Vastaan poikani kirjastolainoista ja saan myös ilmoituksen hänen vanhenevista lainoistaan sähköpostiini. Olisin halunnut uusia hänen lainansa kirjautumalla…

Kysytty

Vastaan poikani kirjastolainoista ja saan myös ilmoituksen hänen vanhenevista lainoistaan sähköpostiini. Olisin halunnut uusia hänen lainansa kirjautumalla omalla kirjastokortillani, mutta en kuitenkaan löytänyt poikani lainoja omalla tililläni. Miten tämä onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastuuhenkilö ei pysty näkemään lapsen lainoja omalla kirjastokortilla kirjautumalla. Lainojen näkeminen onnistuu vain kirjautumalla lapsen kortin numerolla ja pin-koodilla. Sähköposti-ilmoitus tulee siksi, että sähköpostiosoitteesi on laitettu lapsen kortille.

Osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j… löytyy kirjastokortista yleistä tietoa.