Otsikko
Varasin Buenas Migas 2 kirjan pari päivää sitten ja tilasin sen Suutarilaan. Varauksessa lukee vain VARAUS 8/10. Mitä tämä tarkoittaa? Tarvitsisin kirjan…

Kysytty

Hei! Varasin Buenas Migas 2 kirjan pari päivää sitten ja tilasin sen Suutarilaan. Varauksessa lukee vain VARAUS 8/10. Mitä tämä tarkoittaa? Tarvitsisin kirjan huomiselle....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaan on varausjono, merkintä 8/10 tarkoittaa, että olet kymmenen varaajan jonossa kahdeksantena. Valitettavasti ei ole käytännössä mahdollista saada kirjaa huomiseksi, vaikka kirjoja on 32 kappaletta.