Otsikko
Valmistetaanko missään suklaakuorrutettuja ananasrenkaita?

Kysytty

Valmistetaanko missään suklaakuorrutettuja ananasrenkaita?

Vastaus

Vastattu

Tällaisia makeisia ei näyttäisi Suomen kauppojen valikoimiin kuuluvan. Erilaisia suklaalla kuorrutettuja ananastuotteita kyllä löytyy maailmalta. Näitä voi etsiä verkosta vaikkapa hakulauseella: "chocolate covered pineapple products".

Suklaakuorrutettuja ananasrenkaita voi toki valmistaa itsekin. Ohjeita on runsaasti saatavilla.

https://www.google.fi/search?q=how+to+make+chocolate+covered+pineapples…