Uusimmat kommentit
| Kommentti | Lähetetty |
|---|---|
| PS. Olin pikkulapsi 60-luvulla. | |
| Kun olin neljä-viisivuotias, sain erään kirjastontädin luvalla lainata kirjoja äidin kortilla, mutta omaa korttia en saanut... | |
| https://digi.kansalliskirjasto.fi/aikakausi/binding/1158698?term=Suomal… https://digi.kansalliskirjasto.fi/sanomalehti/... | |
| Ohjelmassa näytetyssä vanhassa lehtileikkeessä ja parissa käsin kirjoitetussa dokumentissa nimi on kirjoitettu "Hejnola".... | |
| Joo, e-kirjaston lehdissä on välillä ollut häikkää, mutta se on toisaalta auttanut löytämään hyviä kuuntelujuttuja. Jos... | |
| Hämeen Vanu myi tuotteitaan ehkä vielä 1970-luvun alussa myös Hämeenlinnan myymälässä. Firma mainosti näyttävästi... | |
| Miksi kysyä vain Suomessa sijaitsevasta Heinolasta eikä Kristinehamnin kunnasta (kaupungista), jossa Heinolan kylä ja... | |
| Ilmoittaisipa Kansalliskirjasto, milloin heidän e-kirjojaan voi ruveta lukemaan tietokoneruudulta. Joutuuko hankkimaan... | |
| Omituinen vastaus. Eihän Elisa-kirja mitään ilmaiskirjoja - kirjastojen tapaan - välittänyt, vaan kirjat piti sieltäkin... | |
| Kuultavissa myös tästä: https://www.youtube.com/watch?v=jxexnhfXSlY | |
| Mikko Vienosen ja Juha Niemen kirjassa "Yeah! Yeah! Tässä tulemme": Beatles Suomessa (2017) on todennäköisesti kattavin... | |
| Joskus "ruotsalaisittain" kirjoitettuna: Hejnola https://www.familysearch.org/en/wiki/Varnum_Parish,_V%C3%A4rmland,_Swed… | |
| Tuolla värmlantilaisella paikkakunnalla toimii kotiseutuyhdistys https://varnum.nu/kontakta-oss/ | |
| Verkkosanakirja on parikymmentä vuotta tuoreempi. https://kaino.kotus.fi/ses/?p=article&etym_id=... | |
| Tähän voisi vielä lisätä muutamia käytännön näkökohtia: Nahkainen Gákti tehtiin poronnahasta, ja pukuun tarvittavien... | |
| Korjasin vastausta. Toimitus | |
| Yhdistymisvapaus on tässä yhteydessä kyllä enimmäkseen sivuseikka, koska eri puolueiden omissa säännöissä tyypillisesti... | |
| Vexi Salmi edusti 1960-luvulla liberaalista kansanpuoluetta Hämeenlinnan kaupunginvaltuustossa. Muistaakseni Jukka Järvelän... | |
| Minä ainakin inhoan mr Beania, samoin Chaplinia, piilokameroita, eläinten hassutuksia, kompuroivia ihmisiä ja monia muita... | |
| sivu ei ole enää käytössä... |