Trio No. 2, Op. 67. (Score and Parts). By Dmitri Shostakovich (1906-1975). For Cello, Piano, Violin, Piano Trio. Ensemble. 104 pages. Sikorski #SIK2211…

Kysytty

Trio No. 2, Op. 67. (Score and Parts). By Dmitri Shostakovich (1906-1975). For Cello, Piano, Violin, Piano Trio. Ensemble. 104 pages. Sikorski #SIK2211. Published by Sikorski ONKO TEOS KADONNUT OODISTA, VIELÄ TÄNÄ KEVÄÄNÄ SE LÖYTYI?

Vastaus

Vastattu

Nuotti löytyy kyllä HelMet-kokoelmasta, tässä suora varauslinkki https://luettelo.helmet.fi/record=b2046780~S9*fin. Myös Helsingin kokoelma on nykyään ns. kelluva kokoelma, joka tarkoittaa sitä, että yksittäisen kirjaston kappale jää yleensä siihen kirjastoon, mihin se on palautettu. Tämä nuotti on viimeksi palautettu Oulunkylän kirjastoon. Varaamalla sen saa kuitenkin haluamaansa kirjastoon.

Heikki Poroila