Otsikko
Terve, Onko teillä olemassa nuottikirjaa, josta löytyisi pianonuotit Stellan Häävalssi -kappaleelle?

Kysytty

Terve, Onko teillä olemassa nuottikirjaa, josta löytyisi pianonuotit Stellan Häävalssi -kappaleelle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Janne Sivosen säveltämä "Häävalssi" löytyy nuottikokoelmista "Pop tänään 1" (2012) ja "Suomipopin helmiä 5" (2008), joita on saatavana muista Vaski-kirjastoista, vaikka Kaarinan kirjaston kappaleet ovat juuri nyt lainassa. Ainakin tuossa "Pop tänään" -kokoelmassa näyttäisi olevan kosketinsoitinnuotinnos, toisessa vain melodia.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto

8 ääntä

Kommentit

Häävalssi