Ompelukoneet ja saumurit Vantaan kirjastoissa

Kysytty

Terve,

Huomenta! Hyvä varikoista syys päivät jatkoa...

Miksi ompelu paja paikka ja palvelut ei ole / järjestää vantaalla?
Vantaa tarvitse jotain yks / kaks ompelu pajat kirjastossa.

Me panimme pyynnön järjestää ompelu/saumurin työpaja tai paikka käyttää ja viedä ompelukoneita kirjoihin harvoissa maahanmuuttajalle Vantaan kirjastojen kaupungista.

Me pyydämme teitä laittamaan tämän käsityön ompelu/saumuri paikalle jotain Tikkurila/Myyrmäki/Pähkinärinne-kirjasto pitää riittävästi paikkaa viemään mahdollisuuksia kirjoihin suuremmalle määrälle maahanmuuttajina.

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Tällä hetkellä Tikkurilan, Myyrmäen tai Pähkinärinteen kirjastoissa ei valitettavasti ole tarjolla ompelukonetta tai saumuria. Ompelukoneita ja saumureita löytyy kyllä muista Helmet-kirjastoista Espoosta ja Helsingistä. Listaus kyseisistä kirjastoista löytyy Helmet-verkkokirjastosta Kirjastot ja palvelut -valikosta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut. Valitsemalla pudotusvalikosta palveluksi Ompelukoneet tai Saumurit, tulee auki lista niistä Helmet-kirjastoista, joista kyseinen palvelu löytyy.

Myyrmäessä asukastila Myyringissä (Kauppakeskus Isomyyrin 3. kerros) on toimintatupa, jonka varustukseen kuuluu ompelukoneita, saumureita sekä erilaisia askarteluvälineitä. Lisätiedot http://www.vantaa.fi/myyrinki

Myyrmäen kirjaston osalta voin vastata, ettei meillä valitettavasti ole tiloja ja laitteita ompelupajatoimintaan. Toiveet ja tiedustelut ompelukoneista tai saumureista Tikkurilan ja Pähkinärinteen kirjaston osalta kannattaa laittaa suoraan kyseisiin kirjastoihin: Tikkurilan kirjasto, tikkurila.kirjasto(at)vantaa.fi ja Pähkinärinteen kirjasto pahkinarinne.kirjasto(at)vantaa.fi.

Ystävällisin terveisin,