Teen etiikan esitelmää aiheesta eutanasia. Haluaisin tietää onko Kankaanpään kirjastossa siihen liittyviä videoita, kirjoja ym.? Haluaisin saada myös kaikkea…

Kysytty

Teen etiikan esitelmää aiheesta eutanasia.
Haluaisin tietää onko Kankaanpään kirjastossa siihen liittyviä videoita, kirjoja ym.?
Haluaisin saada myös kaikkea muuta mahdl. tietoa aiheesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kankaanpään kirjastosta löytyy useita eutanasiaa käsitteleviä ja sivuavia kirjoja mm. seuraavat:

Kokkonen, Paula: "Hoitotahto : potilaan oikeudet ja lääkärin velvollisuudet" (Talentum, 2004)

Ryynänen, Olli-Pekka: "Terveydenhuollon etiikka" (WSOY, 2000)

"Lääkintä- ja hoitoetiikka" (Painatuskeskus, 1997)

Mattila-Pyykkönen, Kati: "Yöperhosen siivin" (Kirjapaja, 1996)

Pahlman, Irma: "Potilaan itsemääräämisoikeus" (Edita, 2003)