Tässä joskus vuoden sisällä noin oli Hesarissa joku kolumnisti/vastaava, nainen, kirjoittanut sivun elämänohjeita tai kokemuksiaan. Lauantaina tai sunnuntaina…

Kysytty

Tässä joskus vuoden sisällä noin oli Hesarissa joku kolumnisti/vastaava, nainen, kirjoittanut sivun elämänohjeita tai kokemuksiaan. Lauantaina tai sunnuntaina. Ainakin jotakin kurkuista, kuinka pienet/käyrät ovat parhaita?
Lisätietoja? Haluaisin kovasti lukea tämän uusiksi!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

”Paras kurkku on tummanvihreä, kapea ja kevyt.” Tämä on kahdeksas ohje Katja Marteliuksen kirjoituksessa ’Elämänohjeita pääsiäisen ratoksi’. Elämänohjeet ilmestyivät Helsingin Sanomissa 7.4.2012.

Mikrofilmeiltä vanhoja Helsingin Sanomia voi lukea Pasilan kirjastossa, Kellosilta 9. http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Pasilan_kirjasto

Huomasin tosin, että artikkeli löytyy nettihaullakin luettavaksi.