Fysioterapialehden numeron 2/2014 (teemana kipu saatavuus. Mistä löytyy?

Kysytty

Hei! Tarvitsisin opiskelua varten Fysioterapialehden numeron 2/2014 (teemana kipu). Löytyykö teiltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fysioterapia-lehteä 2/2014 ei valitettavasti ole saatavissa Nivalan eikä lähialueen kirjastoissa. Voit kuitenkin kaukolainata sen muualta
Suomesta. Ohessa tietoa Tiekö-kirjastojen sivuilta (Nivalan kirjasto kuuluu tähän kirjastoryhmään).

Kaukopalvelu
"Jos Tiekkö-kirjastoista ei löydy tarvitsemaasi materiaalia, se voidaan kaukolainata sinulle muualta Suomesta tai ulkomailta. Kaukolainat ovat pääosin maksuttomia, mutta jos lähettävä (tieteellinen)  kirjasto perii maksun, Tiekkö-kirjasto perii sen asiakkaalta.

Kaukolainapyynnön voit tehdä kirjastosi asiakaspalvelupisteessä, puhelimitse tai sähköpostilla".