Otsikko
Tarvitsisin kirjallisuutta sashiko-kirjonnasta, mutta en löytänyt sellaista. Esimerkiksi seuraavat kirjat kiinnostaisivat: The ultimate sashiko sourcebook ja…

Kysytty

Hei. Tarvitsisin kirjallisuutta sashiko-kirjonnasta, mutta en löytänyt sellaista. Esimerkiksi seuraavat kirjat kiinnostaisivat: The ultimate sashiko sourcebook ja Simple sashiko. Olisiko näitä tai muita saman tyylisiä kirjoja saatavilla lainattaviksi?

Vastaus

Vastattu

Sashiko-kirjonnasta on saatavilla jonkin verran kirjallisuutta ainakin englanniksi. Eri kirjastojen kokoelmiin kuuluvia kirjoja voit selata Finna-palvelussa. Tässä linkki aihehakuun: https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=sashiko&type=AllFields&dfAp….

Kirjoista voi tehdä kaukolainapyyntöjä oman kirjaston kautta. Kaukopalvelu on maksullista.