Otsikko
Suomennentaanko Darren Shaneja enempää kuin nämä viisi teosta???

Kysytty

Suomennentaanko Darren Shaneja enempää kuin nämä viisi teosta???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tähän kysymykseen emme tiedä vastausta. Asiaa kannattaa tiedustella suoraan kirjojen suomalaiselta kustantajalta eli Tammelta. Voit lähettää kysymyksesi osoitteessa www.tammi.fi olevalla palautelomakkeella tai sähköpostitse Tammen asiakaspalveluun tammi@tammi.fi