Suomalaiset vanhat rahat ja niiden arvot nykymarkoissa !

Kysytty

Suomalaiset vanhat rahat ja niiden arvot nykymarkoissa !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Esim. seuraavissa teoksissa ilmoitetaan arviohinnat kuntoluokituksen mukaan: "Suomen rahat arviohintoineen 1812-1998" (Suomen numismaattinen yhdistys 1999) tai "Suomi : rahat ja setelit 1811-1999 arviohintoineen" (Rahaliike Holmasto 1999). Teosten saatavuustiedot voitte tarkistaa lähimmästä kirjastostanne tai aineistotietokannasta, joka löytyy osoitteesta http://mainio.kirjastot.fi/listaa_kaikki.asp. Tekemällä tiedonhaun asiasanalla rahat, saatte viitteitä rahoja käsittelevistä teoksista.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei,
Haluaisin mielelläni tietää minkä arvoinen suurinpiirtein on 200 mk:n kolikko vuodelta 1958?