Sävel virteen jotenkin näin yksi säkeistö Sun tarhassa oi Herra on niin paljon paljon puita mäyksin lienen toivoton ja kuihtuneempi muita ja usein olen kysynyt…

Kysytty

Sävel virteen
jotenkin näin yksi säkeistö
Sun tarhassa oi Herra on niin paljon paljon puita
mäyksin lienen toivoton ja kuihtuneempi muita
ja usein olen kysynyt sä miksi oot mua kärsinyt
miksi oot mua kärsinyt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tämä Mikael Nybergin säveltämä ja Kaarlo Aukusti Terhin sanoittama virsi löytyy ainakin Suomen lähetysseuran julkaisemasta Hengellisiä lauluja ja virsiä -teoksesta (nuottipainos, 5.p. 1979)). Kirjan voi lainata Porin kaupunginkirjaston musiikkiosastolta.