Saisinko tietoa rukoilijasirkasta ja etenkin sen lisääntymisestä? Suomenkielellä mieluiten!

Kysytty

Saisinko tietoa rukoilijasirkasta ja etenkin sen lisääntymisestä? Suomenkielellä mieluiten!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rukoilijasirkoista, joita on useita eri lajeja, löytyy tietoa
useistakin eläinkirjoista: Kodin suuri eläinkirja 8. W+G 1981,
Maailman eläimet: selkärangattomat. T 1989 ja Eläinten maailma 4.
O 1975. Myös näiden eläinten erikoisesta lisääntymisestä (naaras syö
useimmiten koiraan lisääntymisen jälkeen) löytyy tietoa varsinkin
yllä mainitusta Maailman eläimet -sarja kirjasta.