Otsikko
Saisinko luettelon Mikko Reposen kirjoittamista tai häntä koskevista kirjoista?

Kysytty

Saisinko luettelon Mikko Reposen kirjoittamista tai häntä koskevista kirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografiasta löytyi kolme Mikko Reposen teosta:

Reponen, Mikko: Mikko Reponen, Viipurin profeetta, Suomen kohtalonvuosien apostoli/Toim. K. Mikkonen.
-[Hki]: Kuva ja sana 1967

Reponen, Mikko: Siunattua sanomaa/Viipurin profeetan Mikko Reposen kirjoitelmia; Toim. K. Mikkonen. -
Ev.lut. herätysseura, 1968

Reponen, Mikko: Taivaallinen näky; Kuva ja sana, 1945