Otsikko
Saisinko Aulikki Oksasen sanat Armas Järnefeltin Kehtolauluun (Berceuse)? Ymmärsin, että ne voidaan toimittaa vain henkilökohtaisina.

Kysytty

Hei, saisinko Aulikki Oksasen sanat Armas Järnefeltin Kehtolauluun (Berceuse)? Ymmärsin, että ne voidaan toimittaa vain henkilökohtaisina.

Vastaus

Vastattu

Aulikki Oksasen sanat Tummuu yö, vain tuuli vaeltaa löytyvät, jos en aivan väärin muista, CD-levyn Yö meren rannalla (Johanna Rusanen-Kartano) liitteestä. Levyn saa helposti varaamalla http://luettelo.helmet.fi/record=b1883978~S9*fin. On myös mahdollista soittaa johonkin niistä kirjastoista, joiden hyllyssä tämä levy on ja pyytää henkilökuntaa skannaamaan liitteessä oleva teksti ja lähettämään se sähköpostitse. Riippuu kirjaston kiiretilanteesta ja teknisestä varustelusta, onnistuuko tämä. Kaikissa ei ole skannereita eli helpommalla päästään, kun levyn varaa itselleen.

Heikki Poroila