Otsikko

Sain tehtäväkseni etsiä käsiini kirjan joka kertoo ymmärtääkseni vaihtoehtoisesta ruokavaliosta. Kirjailija on kuitenkin Mischio Kushi. mahtaakohan tällainen kirja olla suomenkielisenä? ja löytyykö sitä Lahden kirjastoista?

Lahden kaupunginkirjaston kokoelmista löytyy Michio Kushin kirjoittama teos Makrobiotiikka - terveyden, onnen ja rauhan tie (1989), joka käsittelee mm. ruokavalioita ja taolaisuutta. Mahtaisiko tämä olla kaipaamasi teos? Kirjaa löytyy pääkirjastosta kolme kappaletta, ja ne ovat kaikki tällä hetkellä saatavana. Kirjaa löytyy myös useimmista lähikirjastoista. Mikäli sinulla on vaikeuksia löytää kirja hyllystä, kysy neuvoa kirjaston tietopalvelusta.

Asiasanat