Saako enää mistään avattua kuukausimaksutonta puhelinliittymää? Globetel Kuu -liittymät lopetetaan =( Samsung Galaxy S II -puhelimeni ei avaudu, ilman sim…

Kysytty

Saako enää mistään avattua kuukausimaksutonta puhelinliittymää?

Globetel Kuu -liittymät lopetetaan =(

Samsung Galaxy S II -puhelimeni ei avaudu, ilman sim-korttia, jossa on joku liittymä niin onko olemassa jotakin prepaid tai muuta puhelimen sim-kortti -juttua, että puhelimen saisi toimimaan? - En kuitenkaan soita enkä tekstaa sillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuukausimaksuttomia liittymiä on toki vielä tarjolla. Koska en halua mainostaa mitään palveluntarjoajaa, ehdottaisin, että laitat Googleen hakusanan "kuukausimaksuton liittymä". Sillä löytyy vaihtoehtoja. Vastaavasti hakusanalla "prepaid-liittymä" saa tuohon vaihtoehtoja.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Googlattu on mutta muuta kuin prepaidliittymää ei taida olla, vai onko? Käyttö hälytyskeskuksessa jossa nyt ollut Globetel Kuu. Prepaid siiinä käytössä huono koska se lakkaa toimimasta jos ei siihen lataa, ja vaikka lataa niin joutuu vähintään kahden vuoden välein vaihtamaan ja ohjelmoimaan keskusta uudestaan. Eli onko markkinoilla vastaavaa kuin Globetel Kuu on ollut?

Voin kertoa että ei näytä enää löytyvän. Lisäksi liki mahdotonta saada DATAESTO palvelua enää puhelimeen. Liittymän tarvitsisin itse sellaiseen käyttöön johon on tarpeen vain ja ainoastaan vastaanottaa ja lähettää noin 1-2 kpl SMS viestejä kuukaudessa ja ehkä kerran vuodessa soittaa alle minuutin puhelu. Juuri samantapainen käyttö kuin alkuperäisellä kirjoittajalla.

DATA ESTO palvelu tarvittaisiin siksi koska operaattoreilla on tapana laskutella ylimääräisiä 700 e datasiirtomaksuja vaikka laitteessa johon SIM kortti tulee ei ole data/älypuhelinominaisuuksia. (näin on käynyt, siitä asti aina DATA ESTO päällä liittymässä)

Elisa Saunalahti Latausliittymän saa ilman kuukausimaksua. Alkulatauksesta voimassa 2 vuotta.