Ruusu-Risti ry on tuottanut noin 50 Pekka Ervastin kirjaa äänikirjan muotoon (mp3-formaatti). Kirjat käsittelevät mm. uskontoja ja metafysiikkaa. Kirjojen…

Kysytty

Hei, Ruusu-Risti ry on tuottanut noin 50 Pekka Ervastin kirjaa äänikirjan muotoon (mp3-formaatti). Kirjat käsittelevät mm. uskontoja ja metafysiikkaa. Kirjojen lukemisesta vastasivat ääninäyttelijät. Ruusu-Ristillä on äänikirjojen oikeudet. Olisiko eKirjastolla kiinnostusta ottaa ne korvauksetta kokoelmiinsa? Kysyn alustavasti, mutta jos olette kiinnostuneita, voin keskustella asiasta Ruusu-Ristin hallituksen kanssa (olen varsin varma, että lupa annetaan mielellään).

Vastaus

Vastattu

Ottakaa asiassa yhteyttä suoraan eKirjastoon, joko lähettämällä palautetta tai kysymällä, molemmille on omat lomakkeensa linkin takana.

Heikki Poroila