Otsikko
Rauli "Badding" Somerjoen levyttämän "Hämärän prinsessa"-kappaleen kustantaja ?

Kysytty

Rauli "Badding" Somerjoen levyttämän "Hämärän prinsessa"-kappaleen kustantaja ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale "Hämärän prinsessa" on alunperin ilmestynyt LP-levyllä "Laivat" vuonna 1985. Levyn kustantaja on AAB Tuotanto, kustantajan tuotenumero AABLP 101.
Uusintajulkaisuna ilmestyneessä CD-levyssä "Laivat" (v. -98) -kappaleen kustantajaksi mainitaan kuitenkin sekä AAB Tuotanto että Love Kustannus, ja levyn tuotenumero on JHNCD2522.