Pyytäisin tietoa viime kesänä tapahtuneesta onnettomuudesta, jossa nainen kuoli salamaniskusta muistaakseni Merikarvialla. Esimerkiksi minkä päivän Helsingin…

Kysytty

Pyytäisin tietoa viime kesänä tapahtuneesta onnettomuudesta, jossa nainen kuoli salamaniskusta muistaakseni Merikarvialla. Esimerkiksi minkä päivän Helsingin Sanomat uutisoi aiheesta? Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tapahtumasta uutisoi Satakunnan Kansa 16. ja 17.7. sekä Helsingin Sanomat 17.7.