Otsikko
Pystyttekö etsimään paineilmakompressorin huoltokirjaa? Meillä on kirja josta puuttuu sivuja. Nimi: Instructions and part list for 600 Gyro-Flo Ingersoll…

Kysytty

Pystyttekö etsimään paineilmakompressorin huoltokirjaa?
Meillä on kirja josta puuttuu sivuja.
Nimi:
Instructions and part list for 600 Gyro-Flo Ingersoll-Rand Rotary Mobil-Air Diesel engine driven model DRC 600
Two stage Portable compressors
Ingersoll-Rand

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koneiden ja laitteiden merkkikohtaiset huolto- ja ohjekirjat ovat sellaista aineistoa, jota kirjastojen kokoelmissa ei yleensä ole. Tarkistin varmuuden vuoksi maakuntakirjastojen lisäksi muutamasta ammattikorkeakoulun tekniikan alan kirjaston kokoelmasta ja yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta. Kannattaa kääntyä laitteen maahantuojan puoleen tai ottaa yhteyttä valmistajaan suoraan. Ingersoll-Randin kotisivu on osoitteessa: http://www.ingersoll-rand.com/ .