Otsikko
Pitäisi saada kirja: Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset / Silvennoinen, Kalalahti & Varjo Onko lainattavissa?

Kysytty

Pitäisi saada kirja: Koulutuksen tasa-arvon muuttuvat merkitykset / Silvennoinen, Kalalahti & Varjo Onko lainattavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysyjän oman kirjaston kokoelmissa tätä ei ole, mutta esimerkiksi HelMet-kirjaston kokoelmasta se löytyy. Kirjasta on kuitenkin runsaasti varauksia (tätä kirjoittaessani 17 kpl), joten nopealla aikataululla tätä ei saa. Piki-kirjastoissa on yksi kappale (Ylöjärvellä) kuljetuksessa, mutta ei varauksia. Lahden kappale on lainassa, samoin Turun, Kuopion ja Joensuun. Varastokirjastossa, Oulussa ja Kittilän pääkirjastossa kirjaa on hyllyssä, joten oman kirjaston kautta voi niitä yrittää saada kaukolainaksi.

Heikki Poroila