Otsikko
Pitäisi löytää jokin opus joka palauttaisi mieleen kuinka tehtiin levityskuvia ilmakanavista, erityisesti muutoskappaleista ja muistakin ohutlevytöistä?

Pääkaupunkiseudun Helmet -tietokannasta löytyi ainakin seuraavat teokset, joissa käsitellään varsin seikkaperäisesti LVI-tekniikkaa yleensä, sekä ilmastointia erityisesti. Voit tarkistaa näiden teosten saattavuutta osoitteesta: http://www.helmet.fi
Voit myös varata haluamaasi aineistoa tämän osoitteen kautta mikäli sinulla on Pääkaupunkiseudun kirjastokortti sekä oma henkilökohtainen salasana. Kummankin voit hankkia mistä tahansa pääkaupunkiseudun yleisestä kirjastosta.

Ilmastointitekniikka. Osa 1= Luftkonditionering = Air conditioning
Helsinki : Suomen standardisoimisliitto, 1992

Ilmastointitekniikka. Osa 2= Luftkonditionering = Air conditioning
Helsinki : Suomen standardisoimisliitto, 1992