Otsikko
Pitäisi löytää jokin opus joka palauttaisi mieleen kuinka tehtiin levityskuvia ilmakanavista, erityisesti muutoskappaleista ja muistakin ohutlevytöistä?

Kysytty

Pitäisi löytää jokin opus joka palauttaisi mieleen kuinka tehtiin levityskuvia ilmakanavista, erityisesti muutoskappaleista ja muistakin ohutlevytöistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Helmet -tietokannasta löytyi ainakin seuraavat teokset, joissa käsitellään varsin seikkaperäisesti LVI-tekniikkaa yleensä, sekä ilmastointia erityisesti. Voit tarkistaa näiden teosten saattavuutta osoitteesta: http://www.helmet.fi
Voit myös varata haluamaasi aineistoa tämän osoitteen kautta mikäli sinulla on Pääkaupunkiseudun kirjastokortti sekä oma henkilökohtainen salasana. Kummankin voit hankkia mistä tahansa pääkaupunkiseudun yleisestä kirjastosta.

Ilmastointitekniikka. Osa 1= Luftkonditionering = Air conditioning
Helsinki : Suomen standardisoimisliitto, 1992

Ilmastointitekniikka. Osa 2= Luftkonditionering = Air conditioning
Helsinki : Suomen standardisoimisliitto, 1992

Vainio, Martti
Lvi-tekniikka / Martti Vainio, Markku J. Niemi
Porvoo : Helsinki : Juva : WSOY, 1993

Halminen, Esa
Ilmastointitekniikka / Esa Halminen, Osmo Kuvaja, Reijo Köttö ; [Julkaisija: Opetushallitus]
Helsinki : Rakennusalan kustantajat RAK, 1994