Otsikko
Pirkko Arhipan dekkareista kysyn seuraavaa: Mikä on kirjoitusjärjestys dekkareille, joissa esiintyy päähenkilönä poliisi Sami Mattila?

Kysytty

Pirkko Arhipan dekkareista kysyn seuraavaa:
Mikä on kirjoitusjärjestys dekkareille, joissa esiintyy päähenkilönä poliisi Sami Mattila?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tornion dekkarinetin perusteella Sami Mattila -kirjat ovat ilmestymisjärjestyssä: Kolme kultaista hattua (1993), Buumimurhat (1994), Kuoleman koordinaatit (1995), Kuolema käy kirjastossa (1996), Katso koiraa syvälle korvaan (1997) ja Verta veitsen terällä (1998). Sen jälkeen ilmestyneissä kirjoissa: Tynnyrityttö (1999), Mustat jyvät (2000), Veressä virran vesi (2001), Pimeän piiri (2002), Yön syli armoton (2003), Unet ansaa asettaa (2004), Valkealla varsalla, ruskealla ruunalla (2005 ja Kyyn punainen maito (2006) ei ole mainintaa Sami Mattilasta päähenkilönä.