Otsikko
Onkohan laulua "Beautiful Beyond Description", josta käytetään myös nimeä "I Stand in Awe For You" suomennettu? Säveltäjän nimi on Mark Altrogge. Kyseessä on…

Kysytty

Hei, onkohan laulua "Beautiful Beyond Description", josta käytetään myös nimeä "I Stand in Awe For You" suomennettu? Säveltäjän nimi on Mark Altrogge. Kyseessä on virsi tai muu hengellinen laulu.
Suurkiitos etukäteen! T. Heli

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulusta "I stand in awe" on olemassa Heidi Pentikäisen tekemä suomennos nimellä "Minä kunnioitan sinua" (alkusanat Ihanuuttasi ei sanoin voi kuvata). Se on julkaistu nuottikokoelmassa "Hyvä on tuoda kiitosta 2" (Päiväosakeyhtiö, 2007, ISBN 952-475-180-1) ja äänitteenä CD-levyllä ja c-kasetilla "Pyhä Henki mua kosketa" (ELävä Sana -seurakunta 1996). Nuottikokoelma löytyy mm. HelMet-järjestelmästä, mutta äänite voi olla hankalampi löytää. Ainakaan Suomen yleisissä kirjastoissa sitä ei näyttäisi olevan. Tiukan paikan tullen sen pääsee kuuntelemaan Kansalliskirjaston kuunteluhuoneessa.