Otsikko
Onko Ville Valolla Meseä??? Oon ollu jo HIM fani 2 vuotta! Milloin on Villen konsertti, ja voisinkohan tavata Villen?

Kysytty

Onko Ville Valolla Meseä??? Oon ollu jo HIM fani 2 vuotta! Milloin on Villen konsertti, ja voisinkohan tavata Villen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Him-yhtyeen laulajan ja lauluntekijän Ville Valon seuraava konsertti Suomessa on Seinäjoella Provinssirockissa 17.6. Katsojia taitaa olla niin paljon, että tapaaminen voi olla mahdotonta. Ville Valon mesestä ei löytynyt tietoa.

Suomenkielistä tietoa hänestä löydät esim täältä:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ville_Valo