Onko vielä tulossa Seitsemän tassua ja Penny - kirjasarjaan lisää kirjoja?...jos on nii minkä nimisiä ja montako??

Kysytty

Onko vielä tulossa Seitsemän tassua ja Penny - kirjasarjaan lisää kirjoja?...jos on nii minkä nimisiä ja montako??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Thomas Brezinan kirjoittamaa kirjasarjaa Seitsemän tassua ja Penny on saksaksi ilmestynyt jo 35 osaa. Syksyyn 2007 mennessä niistä on suomennettu 22 ja lisää varmaankin on tulossa. Kirjojen nimistä tai ilmestymisajoista ei valitettavasti ole tietoa.