Onko Vaasan kaupunginkirjastossa taulun kehystykseen opaskirjaa?

Kysytty

Onko Vaasan kaupunginkirjastossa taulun kehystykseen opaskirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kielellä löytyy kirjastostamme tällainen teos:
Kiljunen, Veikko, Taidemaalarin materiaalioppi

Englannin kielellä löytyy mm tämä:
Kanduth, Rian, Picture framing

Ensimmäinen näyttäisi olevan paikalla sekä pääkirjaston Musiikki ja taide -osastolla että Palosaaren kirjastossa, jälkimmäinen Palosaarella.

Suomenkielisiä kirjoja aiheesta näyttäisi muutenkin olevan vähän, esim. Helsingistä löysin tämän yhden meillä olevan lisäksi vain yhden: Emeli Mårtenson, Tee itse kehysket, vuodelta 2002, jonka toki voi sieltä tilata meille kaukolainaksi,joka maksaa vain ilmoitusmaksun verran. Kaukolainapyynnön voi jättää kirjallisena kaikkiin toimipisteisiimme tai sähköpostilla osoitteeseen kasi.kirjasto@vaasa.fi.

Toinen vaihtoehto on tehdä ko. kirjasta meille hankintaehdotus (kirjasto.hankintaehdotus@vaasa.fi), jolloin sen saaminen saattaa kestä kauemmin kuin kaukolainan, mutta toisaalta se löytyy jatkossakin kokoelmistamme.