Otsikko
Onko Töölön kirjastossa varattavaa galleriatilaa taidenäyttelyn järjestämiseen? Jos ei niin missä Helsingin kirjastossa olisi?

Kysytty

Onko Töölön kirjastossa varattavaa galleriatilaa taidenäyttelyn järjestämiseen? Jos ei niin missä Helsingin kirjastossa olisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Töölön kirjastossa on varattava näyttelytila. Tässä tiedot:

Ilmaiseen näyttelytilaamme kirjaston 2. kerrokseen voit tuoda taideteoksiasi esille kahdeksi viikoksi. Tällä hetkellä näyttelytila on täyteen varattu vuoden 2022 loppuun asti ja siksi uusia hakemuksia 2. kerroksen näyttelytilaan ei toistaiseksi oteta vastaan. Myös kirjaston Lastenalueen on näyttelyseinä varattavissa lapsille sopiville näyttelyille. Vapaita aikoja voi tiedustella osoitteesta toolon_kirjasto@hel.fi

Löydät kaikkien pääkaupunkiseudun kirjastojen näyttelytilat kätevästi Helmet-verkkokirjastosta:

Tapahtuma- ja näyttelyjärjestäjän työkalupakki | Helmet

Avaa kirjastojen kohdalta Palvelut-linkki. Sieltä löydät listauksen kirjaston palveluista ja Tilat -otsikon alta näyttelytilat ja niiden tiedot.

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Onko nyt taad varattavissa näyttelytiaa Töölön kirjastoon?