Otsikko
Onko tietoa tangoa bluesahtavasti soittavasta Jartse Tuomisesta? Olen saanut tehtäväksi hommata artistin levyn, mutta en ole mistään saanut mitään tietoa.

Kysytty

Onko tietoa tangoa bluesahtavasti soittavasta Jartse Tuomisesta? Olen saanut tehtäväksi hommata artistin levyn, mutta en ole mistään saanut mitään tietoa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jartse Tuominen on 90-luvulla soittanut kitaraa ainakin Indiana-nimisessä yhtyeessä, jolta on ilmestynyt cd "Kristallipallo". Helsingissä cd-levy on luokiteltu rock/pop-musiikkiin, mutta siltä löytyy mm. kappale "Hopeinen kuu", joten kyllä tämä mielestäni läheltä liippaa. Lisätietoa löysin myös netistä, mm. osoitteesta http://www.netti.fi/~pekhieta/tuominen.htm Sivulta löytyy linkkejä useisiin yhtyeisiin, joissa Tuominen on vaikuttanut.