Otsikko
Onko teillä Birgit TH Sparren kirjaa "Hymy: Pariisilaisromaani". Suomentanut E.S.Louhio?

Kysytty

Onko teillä Birgit TH Sparren kirjaa "Hymy: Pariisilaisromaani". Suomentanut E.S.Louhio?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Joensuun seutukirjastossa on kirjaa Joensuun pääkirjaston varastossa yksi kappale. Voit tehdä kirjasta hyllyvarauksen ja valita noutopaikaksi lähimmän kirjastosi, jolloin kirja kuljetetaan sinne ja voit lainata kirjan sieltä tai tulla lainaamaan kirjan Joensuusta.