Onko teidän kirjastossa tohtori Philin suomenkielisiä kirjoja?

Kysytty

Onko teidän kirjastossa tohtori Philin suomenkielisiä kirjoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastossa on Philip McGraw'n kirjat Pidä huolta itsestäsi, Pelasta parisuhteesi ja Painonpudotushaaste. Kaikista on muutama varaus, mutta kirjoja on useita kappaleita. Jos haluat kirjan kaukolainaksi, ota yhteyttä Sysmän kirjastoon. Kirjojen saatavuutta Lahden kaupunginkirjastossa voit katsoa osoitteessa: www.lastukirjastot.fi/lahti.