Otsikko
Onko teidän kirjastossa digitointi mahdollisuus(muistikortilta-muistitikulle)vanhat kotivideot kuvattu muistikortille.Jos on niin onko maksullista ja onko…

Kysytty

Hei.Onko teidän kirjastossa digitointi mahdollisuus(muistikortilta-muistitikulle)vanhat kotivideot kuvattu muistikortille.Jos on niin onko maksullista ja onko ohjeet paperilla vai saako henkilökohtaisen opastuksen paikanpäällä?

Vastaus

Vastattu

Jämsän kirjastossa ei ole digitointimahdollisuutta.

Jyväskylän pääkirjastossa on digitointitila, jonka käyttöohjeisiin pääset tutustumaan kirjaston verkkosivuilla tämän linkin kautta: Pääkirjaston Digitointitila | Jyväskylä.fi (jyvaskyla.fi)