Onko Suomessa julkaistu englannin kielisiä Sweet Valley high-kirjoja kirjasarjan kirjasta 50. eteenpäin?

Kysytty

Onko Suomessa julkaistu englannin kielisiä Sweet Valley high-kirjoja kirjasarjan kirjasta 50. eteenpäin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sweet Valley High -sarjan seuraavat kymmenen teosta numerosta 50 ovat: 51.=Against the odds, 52.= White lies, 53.=Second chance, 54.= Two-boy weekend, 55.= Perfect shot, 56.=Lost at sea, 57.= Teacher crush, 58.= Brokenhearted, 59.= In love again, 60.=That fatch night. Täydellisen luettelon sarjan teoksista voit katsoa http://www.fantasticfiction.co.uk/authors/Francine_Pascal.htm . Sarjan englanninkielisiä teoksia on saatavana Suomessa. Voit kysyä teoksia paikallisesta kirjakaupasta, josta niitä voidaan tilata Sinulle. Voit myös katsoa kirjoja verkkokirjakauppojen sivustoilta ja mahdollisesti tilata haluamasi kirjat kotiin. Verkkokirjakauppojen osoitteita löydät osoitteesta http://www.makupalat.fi/kirjat4.htm . Ainakin Suomalaisen Kirjakaupan verkkokirjakaupassa oli näitä teoksia, samoin Amazonilla.