Otsikko
Onko sinulla mitään tietoa colan vaikutuksesta jalkojen hoitoon?

Kysytty

Onko sinulla mitään tietoa colan vaikutuksesta jalkojen hoitoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sivulla 37 Unusual Uses for Coca Cola olevan ohjeen mukaan, jalkoja voi liottaa Coca-Colassa. Juomassa oleva hiilihappo aiheuttaa poreilua, joka sivun mukaan mm. ravitsee jalkojen ihoa sekä poistaa likaa ja kuolleita soluja.

Youtubessa videolla How to get rid of cracked feet by using coca-cola Coca.Colaa käytetään halkeileviin kantapäihin.

Sivulla DIY Stinky Feet Foot Soak ehdotetaan, että Coca-Cola auttaisi myös haiseviin jalkoihin.